Benvenuti à i nostri siti web!

Trituratore a mascella mobile portatile è trituratore a martello mobile consegnato in Malesia

Trituratore a mandibula è trituratore a martellate sò dui trituratori principali in u prucessu di fabricazione di sabbia. Jaw Crusher hè u crusher primariu principarmenti usatu pi sfracicà e petre di grande taglia, a dimensione input hè di solitu micca menu cà 200mm, mentri a so taglia output hè di solitu menu cà 30mm. Allora i prudutti finali passanu à a secunna secunna sfracicazione.

Macchina di triturazione di martelli, ancu chjamata trituratrice di martelli, hè a trituratrice secondaria. Hè di solitu usatu per sfracicà l'aggregati o ghiaia in dimensioni di sabbia assai più fine. I so prudutti finali sò generalmente menu di 8 mm. Dunque hè una macchina populari per fà a sabbia per i picculi è grandi siti di frantumazione.

A settimana passata, unu di i nostri clienti in Malesia hà bisognu di custruisce una pianta di fabricazione di sabbia à piccula scala per l'usu di a custruzzione. A so materia prima hè calcariu è scarti di cimentu è bisognu di fà a sabbia di menu di 5 mm cù i requisiti di capacità di 20 ton per ora. Dopu a discussione, ricumandemu utrituratore a mascella di tippu mobileè pianta crusher marteddu, chì pò cumplettamente risponde à a so dumanda è infine avemu firmatu cuntrattu è finitu a pruduzzione di l 'attrezzatura triturazione. I seguenti ritratti sò i ritratti di u pacchettu prima di spedizione. Spergu ch'ellu pò riceve u so trituratore u più prestu pussibule per inizià a so prucedura di sabbia o di guadagnà.

https://www.mining-crushermachine.com/sale-12957019-glass-limestone-hammer-mill-crusher.html

https://www.ascendmining.com/limestone-rock-stone-jaw-crusher-machine-product/

 


Postu tempu: 12-11-21

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.