Benvenuti à i nostri siti web!

Impianto mobile di frantumatore a mascella di pietra diesel mandatu in Filippine

I trituratori di pietra mobili sò trituratori di roccia montati in pista o rimorchi chì sò facilmente movibili nantu à i siti di produzzione. Sò largamente usati in a produzzione di aggregati, l'applicazioni di riciclamentu è in l'operazioni minerarie. I trituratori mobili ponu rimpiazzà i sistemi di frantumazione stazionaria, chì riduce a necessità di trasportu è cusì riduce i costi operativi.

À principiu di 2021, avemu ricevutu a dumanda da u nostru cliente regularmente Filippine. Hè bisognu di sfracicà a petra di muntagna in aggregati di custruzzione. A so capacità necessaria hè di 30-40 tunnellate per ora, cù una dimensione di input intornu à 200 mm è a dimensione di output finali esse menu di 30 mm. È hà ancu bisognu chì u crusher pò esse movibile da un locu à l'altru.

Allora dopu à e negoziazioni mutuali, facemu una pianta di trituratore di mandibula di mutore diesel cumpostu per ellu. A pianta include un supportu di rimorchi mobile, alimentatore vibrante, trituratore a mascella, trasportatore a cinta. È perchè a zona di a muntagna ùn hà micca furnimentu d'electricità, cusì equipemu u trituratore di mandibula cù un mutore diesel è generatore è alimentatore vibrante è trasportatore hè alimentatu da u generatore per travaglià.
yd1

A specificazione di a pianta di trituratore di mascella mobile hè a seguente:
Specificazioni 1.Equipment
Articulu Modellu Dimensione massima input/mm Dimensione output/mm Potenza/HP Capacità (t/h) Peso/ton
Alimentatore vibrante VF500x2700 400 / 1.5KW 40-70 1.1
Frantoio a mandibola PE300×500 250 0-25 30HP 25-50 5,9
Trasportatore a cinta B500x5,5m 400 / 3 30-40 0,85
Dimensioni rimorchi 5,5 × 1,2 × 1,1 m, 1,8 tunnellate cù roti è quattru gammi di supportu quandu u trituratore travaglia.

Dopu a finitura di a fabricazione, a pianta di triturazione mobile hè stata smontata, in modu chì pò esse facilmente caricata in un containeru di 40ft. I nostri travagliadori caricanu l'alimentatore vibrante, dopu a pianta di triturazione hè stata messa in u cuntainer in modu lisu, è dopu l'alimentatore hè stata caricata ancu dopu.

Dopu à l'arrivu, u feedback di i clienti hè grande. Dopu a prova di funziunamentu, a pianta di triturazione hè messa in usu cumpletamente. E u funziunamentu di u travagliu hè abbastanza stabile è a petra hè sfracicata in e dimensioni desiderate. U mutore diesel aiuta assai in l'alimentazione di u trituratore di mandibula è evite u prublema di senza elettricità.
yd2


Postu tempu: 25-06-21

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.