Benvenuti à i nostri siti web!

30-40 Ton Per Ora Impianto di Frantumazione di Pietra di Fiume

Un cliente sudamericanu pensa à custruisce una piccula linea di pruduzzioni di petra. Dopu à i sforzi cumuni di a nostra squadra di cummerciale è di ingegneria, aiutemu cù successu à u cliente à custruisce una pianta di pruduzzione di triturazione di petra di fiume di 30 tonnellate per ora.

Requisiti di i Clienti:

Materia prima: petra di ciottoli
Dimensione di u materiale di input: 350 mm
I prudutti finali: 0-4mm, 4-13mm, 13-19mm, 19-25mm quattru tipi di sabbia grossa è ghiaia.
Prucessu di pruduzzione: Sta pianta di pruduzzione adopra processi di triturazione grossa, frantumazione media è vagliatura per pruduce quattru tippi di prudutti di sabbia è ghiaia. U prucessu specificu hè di utilizà un camion per mette a materia prima in a tramoggia, è poi a petra cruda hè trasportata in u trituratore di mandibula grossolana per mezu di l'alimentatore vibrante. Dopu à esse frantu, hè trasportatu à u trituratore di mandibula di a serie PEX di frantumazione media fine da u trasportatore di cinturione, è dopu a petra triturata hè trasportata à u screnu vibrante attraversu u trasportatore di cinturione. E dimensioni di output qualificate sò schermate è trasportate da u trasportatore. L'aggregati di grandezza più grande sò tornati à u trituratore di mandibula fine per a recrushing. Stu prucessu si forma in un circuitu strettu è travaglia continuamente.

A linea principale di sta linea di produzzione hè:
1 set di trituratore a mascella PE400×600;
2 set di trituratore a mascella PEX250 × 1000;
1 set di schermu vibrante circular 3YK1237;
Equipamentu ausiliari: Alimentatore vibrante, trasportatori di cinturini formanu una linea di produzzione.

U diagramma di flussu detallatu hè a siguenti:

1

Cunclusioni:
U disignu di stu prughjettu hè simplice è l'equipaggiu sceltu hè maturu è stabile. Dopu à 20 ghjorni di travagliu di pruduzzione in a fabbrica chinesa, hè mandatu à tempu. U travagliu di post-installazione è di cumissioni hà avanzatu bè. Hè stata messu in opera cù successu à a fini di nuvembre, è i prudutti di sabbia è di ghiaia sò pruduciati à i bisogni di u mercatu di a custruzzione locale à piccula scala. A pruduzzione è a vendita di a fabbrica sò in crescita.


Postu tempu: 21-06-21

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.