Benvenuti à i nostri siti web!

1500 mudellu d'oru wet pan mill machine hè statu mandatu à u situ minieri d'oru Sudan

U mulinu di pane bagnatu, chjamatu ancu mulinu tondu d'oruo mulinu d'oru chilean, hè un mulinu di macinazione d'oru pupulari per i minatori d'oru chjuchi è mediani in Africa è Sudamerica Mining site. Hè principarmenti usatu per rimpiazzà u mulinu di palle per ottene l'effettu di macinazione. U mulinu di pane bagnatu hè soprattuttu utilizatu in a pianta di trasfurmazioni di gravità d'oru è cumminatu cù u mercuriu per catturà l'oru rapidamente è cun pocu investimentu.

https://www.ascendmining.com/1400-1500-1600-gold-wet-pan-mill-chilean-mill-for-zimbabwe-and-sudan-product/

In lugliu 2021, unu di i nostri clienti regularmente sudanesi hà negoziatu cun noi è ci hà dettu chì hà bisognu di mulinu d'oru per macinà a roccia d'oru. A so dumanda hè di ottene 1 à 2 tunnellate per ora di capacità, è a dimensione finale di a pruduzzioni hè di ottene 100 mesh powder. Avemu cunsigliatu u1500 mulinu d'oru bagnatu, chì pò cumplettamente i so esigenze. 

À a fine di lugliu, avemu finitu a pruduzzione di mulini d'oru è mandatu a macchina à u portu per u trasportu. Spergu ch'ellu possa riceve a macchina u più prestu pussibule è caccià più oru da a petra!

https://www.ascendmining.com/gold-ore-grinding-wet-pan-mill-machine-product/


Postu tempu: 10-08-21

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.