A settimana scorsa, avemu ricevutu una dumanda nantu àfrantoio a mascelle di laboratorioda l'America. U cliente hà dettu ch'ellu hà bisognu di unfrantoio a mascelle di laboratorioper a trasfurmazione di u quarzu. U so minerale di quarzu crudu hè di circa 40 mm, vulia rompe u minerale in circa 5-8 mm. Avia bisognu di una capacità di pruduzzione di 300 kg/h.
Sicondu a so esigenza, u nostrufrantoio a mascelle di laboratorioU mudellu PE100x60 hè adattatu. Dopu avè amparatu di più nantu à u nostrufrantoio a mascelle di laboratorio, hà fattu un ordine.
Eri, avemu urganizatu a spedizione di a macchina dopu avè ricevutu u pagamentu. Speremu chì u nostru cliente possi riceve a macchina è mette la in usu u più prestu pussibule.
À propositu di u nostrufrantoio a mascelle di laboratorio
Introduzione di u produttu
Frantoio a mascelle di laboratoriohè largamente adupratu in ambienti di laburatoriu, in particulare in u trattamentu di materiali front-end, è hè un equipaggiu di trasfurmazione indispensabile in a fase di frantumazione.
Caratteristiche principali
Grande rapportu di frantumazione:Ufrantoio a mascelle di laboratoriopò schiaccià u materiale à a dimensione di particelle necessaria in modu efficiente, adattatu per a schiacciatura di materiali di durezza media.
Dimensione uniforme di e particelle di u pruduttu:Grazie à un cuncepimentu precisu, a dimensione di e particelle di uscita hè assai uniforme, ciò chì hè adattatu per l'alti requisiti di u laburatoriu per a finezza di u materiale.
Struttura simplice:A struttura di ufrantoio a mascelle di laboratoriohè relativamente simplice, faciule da operà è mantene, è riduce a cumplessità di l'operazione di laburatoriu.
Prestazione affidabile:A macchina hà una bona stabilità, pocu rumore, menu vantaghji di polvere, è hè adatta per l'usu in ambienti di laburatoriu.
Frantoi a mascelle di laboratoriosò diventati equipaghji impurtanti in u trattamentu di materiali di laburatoriu per via di a so alta efficienza, stabilità è facilità d'usu.
Sè avete interessi, per piacè sentitevi liberi dicuntatta ciAvemu ancu ingegneri chì ponu dà suggerimenti prufessiunali.
Data di publicazione: 08-11-24


