I pezzi di ricambio di u frantoio à martelli si riferiscenu principalmente à u martellu, chjamatu ancu testa di martellu, hè generalmente fattu di lega di manganese alta, di solitu dicemu Mn13Cr2.
Oltre à u martellu in lega di manganese, a nostra sucietà sviluppa ancu un altru tipu di martellu avanzatu, vale à dì u martellu frantoio cumpostu bimetallicu. L'alzata di u martellu cumpostu bimetallicu hè circa 3 volte quella di u martellu frantoio cumunu. Hè ancu chjamatu martellu cumpostu doppiu liquidu, vale à dì chì hè a cunnessione di dui materiali diversi. A presa di u martellu hè fatta di lega di fusione chì presenta una bona persistenza, mentre chì a parte di a testa di u martellu hè fatta di lega di cromu altu, chì a so durezza hè HRC62-65, chì pò rompe a petra facilmente cù poca usura.
U tipu di barra di griglia di u mulinu di frantoio à martelli hè u nostru novu cuncepimentu. Siccomu e griglie tradiziunali di frantoio à martelli sò un schermu cumpletu, dunque quandu qualchì griglia hè rotta, tuttu u schermu di a griglia serà rimpiazzatu, ciò chì hè una grande perdita è cunsuma più tempu. Avemu inventatu e nuove barre di griglia, cusì pudete mette e barre di griglia una per una, è quandu a barra di griglia hè rotta pudete cambià quelle rotte è mantene quelle sane, ciò chì risparmia assai costi è tempu.
Oltre à u martellu tradiziunale, sviluppemu ancu un novu tipu di martellu in carburo di titaniu per aumentà a durabilità è a forza di u martellu, chì a so vita d'usu hè da 3 à 4 volte quella di u martellu cumunu in manganese. E colonne in carburo di titaniu sò avà dispunibili cù diverse lunghezze, 13 mm, 20 mm, 30 mm, 40 mm è 60 mm. Parechji clienti di fabbriche di cimentu è di cave anu utilizatu u nostru martellu in carburo di titaniu è sò assai soddisfatti di a so longa elevazione, risparmiendu più tempu di cambiamentu di pezzi di ricambio.